Hejj

Hej bloggen! Klockan är nu 20.07 och jag sitter här med datan i knät och bloggar:) Idag har jag vart med       Miche<33333 Vi hade jättekul!;) Vad har ni gjort då?
Jag och Miche körde fifa 09 på datan (inte det ända vi gjorde vi är ju inge dator geeks, okej då tvinga mig inte vi satt det mesta av tiden vid datan) men iaf så var vi Manchested United hahha 5 stjärnor mot något Belgiskt halv stjärnit lag:) HAah vi är så noobiga så vi inte ens vågar möta ett jämn bra lag. Miche ville det-.- hahhah båda fine!
Aja jag har verkligen ingeting att göra!Jag chattar lite och så. MEN DATAN SNÄLLA JAG VILL GÖRA NÅGOT SOCIALT! Visst man får ju sitta vid datan hur länge man vill! Men jag tycker inte om att göra det. Vad tycker ni?;)
Miches blogg föresten www.michazr.blogg.se
Hej då
//Jonna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0