hej då till...

Tjenare:P Nu är klockan 18.08 :) Och jag bloggar. Jag har ont i min hals för Hampus jagade mig och Amanda. Vi skrek, för han kicklade oss också. Idag är det mammas pojkar, typ mitt och Amandas favvo program. Jag ritar lite smått vad gör ni? Jag har packat snart ska vi lägga in det i väskor för vi ska ju åka imorgon! Kul:) Så vi måste kliva upp jättetidigt så jag tror jag går och lägger mig efter mammas pojkar som då börjar om ungefär (klockan är ni 18.12) så hur många minuter är det dags. Det börjar klockan åtta.
TÄVLING: OM HUR LÄNGE BÖRJAR MAMMAS POJKAR OM DEN BÖRJAR KLOCKAN ÅTTA OCH KLOCKAN ÄR NU 18.12?
 Det går ut på att svara så snabbt som möjligt, man måste ju ha rätt också. Hahah skriver ett inlägg vid åtta så kanske vi har en vinnare. Även om ni ser att någon har kommenterat så kommentera endå jag kan skriva alla namn så du vet vart du kom.
Hej då syns vid åtta !
A.I.K. vinner SM guld!<3333333


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0