fest till halv tre

Tjooo. Igår var jag hos en tjej i min klass och såg på film. Det var flera andra där också och vi hade jättekul. Jag somna vid halv tre och klev upp halv tio. Hmm vad tror ni jag är.... TRÖÖÖÖTTTT!!!!!!!!!!!!!
Jippi jag gissa rätt xD   Det längsta jag har varit uppe till är halv 6 cooolt. Halv tre är ju inte jättemycket men ändå man blir ju trött om man kliver upp så tidigt.
Jag kom hem där var Joseph:) Nu tittar jag lite på internet om medeltiden. För jag kan inget om det vi har ju det sin tema vi skriver en skönlitterär bok om asså en bonde på medeltiden så vill kunna lite om det.
Lyssnar på "burnin up" av Jonas Brothers. Cuze i´m burnin up for you baby. Hahahh den äger f*n!!!! Jag svär inte ofta för jag tror inte mina föräldrar uppskattar det... Men när man är med kompisar leker man väl lite cool och svär någon gång. Ajaa nu tycker jag att jag går in lite för privat. Cuze i´m burnin up! Hahahha kuul:))
Byebye
//J.bimer

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0