:)

Heej:) Jag ær så glad att jag får låna en data:) Tacksam som tusan. Idag har vi åkt en guidad tu i en buss:) Det har varit kallt idag. DEt ær jættemycket snø hær. Efter turen gick vi hem och fixade sen gick vi till ett badhus. Dær badade och bastade vi. Sen gick vi tillbaka. Sen gick vi till baren på hotellet (dær vi var igår) Och drack cola, alltså jag Mathilda och Amanda. Vi køpte en trøja med han som hittade Svalbard. Juste ingen gissade men svaret var Svalbard. Nu kør de kurragømma i lobbyn:) Snart ska vi æta. Det har vart mørkt idag men vid tolv ungefær så var det ljusare men ingen sol. Nær jag kommer hem kanske ni får se några bilder. Imorgon ær det avgørande matchen om vem som tar SM-guld. Asså vi ska se den på datan. Jag kommer typ gråta av lycka om A.I.K vinner. Vem hejar på AIK?
VACKRASTE!<3333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0