Det var jätteverkligt!!!

Heeej:) Och godmorgon;)
Igår var ju jag på walk whit dinosuares men jag hade stavat fel det är walking whit dinosaruiers (eller hur dinosarurie stavas på engelska) om någon vet hur det stavas så kommentera det det är ju alltid bra att kunna;)
Men iaf så åkte vi buss till bromma plan där vi mötte Julia (Idas kompis) Och så åkte vi t-bana till globen. Sen var vi typ 2 h för tidiga så vi åt på mc donalds gött:) Jag tog en cheeshamburgare med choklad milkchake. Det kan man kalla gooootttt:P  Men så gick vi in i globen och satt utanför och snackade å åt godis. Sen gick vi in och vi satt rätt så högt uppe men man såg endå jättebra. Sen började ju showen. Det var en snubbe som stog där nere som berättade fakta. Han var liksom jätteliten när man jämnförde med dinosaruirna:) Haha
Sen ja de gick runt och såg så himla verkliga:) Ni som inte fattar titta på mitt klipp på förra inlägget. Alltså det här har liksom precis kommit till Sverige. Det började i USA. Så ni vet;)
Just nu lyssnar jag på musik och har precis vaknat. P.S vi ska ställa bak klockan.
Hej då
//Jonna

Kommentarer
BENJAMIN o Ulli

VI VILL OCKSÅ TRÄFFA DINOSAURIERNA. Vi har sett en pjäs i Matfors i dag. Det var roligt - Teater Tusan från Stockholm spelade föreställningen "Oj!". 123456789 godnattkramar från oss = Benjamin, Ulli the Mo(n)ster och Stefan Stadsmus.

2009-10-25 20:25:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0