det flesta vet nog vad det blev....

Godmorgon! Just nu ligger jag i sängen och skriver ett inlägg:) Jo, igår... DEt var ju väldigt synd att vi inte fick in någon balja!! Nu är det inte så stor chans att vi kommer till vm i Sydafrika... Man får väl hoppas. Sverige hade så många inne i deras egna straffområde, då fick ju Danmark jättebra lägen på mål... Aja nog talat om den roliga sporten fotboll:)

Ibland brukar jag ha tävlingar... Det känns som jag har dåliga priser... Kommentera något smart, som man kan ha som pris även om man inte känner den personen. Snälla gör det jag vill ha fina priser till mina tävlingar då kanske jag har tävlingar oftare!!
Vad väljer ni? Skejtboard eller sparkcykel? För mig är det helt klart skejtboard!!!<33 Vad är det för dig kommentera det också.

Hoppas ni kommentera allt vad ni tycker så får jag se era åsikter också.
Hejdå
//pro J

EFTER<-------- THis Is meeE


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0